24 Şubat 2013 Pazar

Cem Belevi ‘Bilmezsin’ Şarkısı ve Sözleri

Pop Dünyasına 2013 yılına yeni bir albümle yeni bir isim katılıyor. Cem Belevi – Bilmezsin şarkısıyla radyolarda çalınmaya başlandı bile. Cem Belevi – Bilmezsin adlı albümünde seslendirdiği ‘Bilmezsin’ şarkısı slow kulağa hoş gelen bir parça. Genç şarkıcı Cem Belevi – Bilmezsin şarkısını dinlemek için ve Bilmezsin şarkı sözlerinin yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Cem Belevi Bilemezsin Albümü

Cem Belevi – Bilmezsin Şarkı Sözleri

Yine geçti bir günüm daha sensiz
Ağladım içimden çaresiz kimselerin haberi yok
Yine baktım eski resimlere

Sarıldım yokluğuna sen diye
Nefesin sıcaklığın yok
Sen orda öylece canımdan can gibisin
Günler geçtikçe aldığım bir nefesin
Tadı manası yok derdim anlatması yok
İçimde aşk bir isim kaçıp kurtulması yok

Ben burada böylece ellerim bomboş
Günlerim aynı günlerim sarhoş
Farkına varmasın duysan inanmasın
Unuttum sanırsın bilmesin ki ben
Hala senin delinim gel desen
Düşünmeden gelirlim istesen
Canımdan bile geçerim

Bilmessinki sen
Bende saklı yerini dün gibi
Tuttuğum ellerine her gece
Kurduğum hayallerini
Bilmessin ki

Cem Belevi ‘Bilmezsin’ Şarkısı Dinle

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder