1 Mart 2013 Cuma

Ben Onu Çok Sevdim Oyuncuları Kadrosu Dizi Konusu


Sitemi e Destek İçin Reklamlara Tıklarsanı Sevinirim.



ATV Ben Onu Çok Sevdim Di isi Oyuncu Kadrosu konusu ne?, hangi kanalda? ne aman başlıyor? Ben Onu Çok Sevdim Oyuncuları kimler? Ben Onu Çok Sevdim 1. Bölüm Fragmanı i le. şeklindeki sorularını a net yanıtlar vermek amacıyla ha ırladığımı ya ımı ı iyaret etmektesini . 4-5 ay kadar önce televi yon ekranlarına gelmesi planlanan Adnan Menderes ve Aydan Ayhan gi li aşkını konu alan Ben Onu Çok Sevdim di isinin oyuncu kadrosu netleşti. Büyük başarılara im a atan Mehmet Aslantuğ‘un baş rollerinde oynayacağı di inin oyunculari kimler? ya ımı devamında mevcut. Türkiye’de di i sektöründe dikkatimi i çeken bir durum var büyün yapımcılar geçmişe yönelmiş durumda. Daha önce Türk Sinemasının devlerinin oynadığı başarılı di iler 40 yıl sonra to lu raflardan çıkıyor ve hayat buluyor. Kadir inanır, Türkan Şoray, Tarık Akan, Gülşen Bubikoğlu gibi yıldı isimlerin


ben onu cok sevdim adnan menderes ayhan aydan kimdir


oynadığı aşk di ileri Türkiye’nin en popüler kanalları ATV, Show TV, Kanal D, Star TV, Fox tv vs.. tarafından değerlendirildi.Bu sefer de Pana Yapımın üstlendiği yine geçmişin to lu raflarından acı dolu bir aşk hikayesi geliyor. Fakat bu seferki aşk hikayesi ünlü sinemacıların canlandırdığı hayali karakterler değil, Türkiye Cumhuriyeti’nin siyasileri arasından. Di inin ismi Ben Onu Çok Sevdim.


Ben Onu Çok Sevdim Oyuncuları 


Ben Onu Çok Sevdim Oyuncu Rolleri


Adnan Menderes Kimdir? Resimleri Mehmet Aslantuğ


Ayhan Aydan Kimdir? Resimleri Birce Akalay


Yüksel Menderes Kimdir? Resimleri Mehmetcan Mincino lu


Ethem Menderes Kimdir? Resimleri Rı a Akın


Hasan Ferit Alnar Kimdir? Resimleri Erdinç Gülener


Berrin Menderes Kimdir? Resimleri İdil Fırat



Ben Onu Çok Sevdim 1. Bölüm Frafmanı Video i le


http://www.youtube.com/watch?v=AwvF8ht2fDk


Ben Onu Çok Sevdim di isinin Konusu


1960′larda başbakan olan ve yanlış adımlar attığı gerekçesiyle ordu tarafından br darbeyle görevden alınan ve asılarak idam edilen Adnan Menderes karısı Berrin Menderes ve bilindik adıyla, metresi, sevgilisi çocuklarının annesi Ayhan Aydan arasındaki aşk ilişkisini, çekişmeleri ve dönemin siyasi konuları işleniyor.


Ben Onu Çok Sevdim Di isi oyuncuları, konusu ile ilgili ya ımı hakkındaki düşüncelerini i alt kısımdaki yorum bölümü aracılığuyla paylaşabilirsini . Si ce bu di i tutar mı?


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder