18 Nisan 2013 Perşembe

Gripin Aşk Nerden Nereye? Şarkısı ve Sözleri

Gripin Aşk Nerden Nereye,Gripin Aşk Nerden Nereye dinle,Gripin Aşk Nerden Nereye şarkı sözleriAşk Nerden Nereye?, Gripin, Gripin Aşk Nerden Nereye söz, Gripin Aşk Nerden Nereye?, Gripin Aşk Nerden Nereye? boxca, Gripin Aşk Nerden Nereye? dinle, Gripin Aşk Nerden Nereye? sözleri


Gripin yаptığı çalışmalar ile her zaman üst düzey ve kalıcı olmаyı başarmış bir gurup. İşte Gripin Aşk Nеrdеn Nereye? şarkısı ve sözleri.


Gripin Aşk Nerden Nereye? Şarkı Sözü


Bu ilk defa değil ki

Kimselere inanmadım

Yalanlar söylemeye başladığım günden beri

Bu ilk defa


Cesaretimi topladım, gururumu ezdim geçtim

Bir zeybek gibi dimdik dikildim tam karşında

Son bir defa


Bugün fal bakmayı ögrendim

Elini tutabilmek için son bir defa


Boynuna sarılıp gitsem

Huzuru koklasam Ege’de
Aşk nerden nereye? 

Soldan sağa dört harf ölüm

Yazılmamış beş harf hayat

Aşk nerden nereye? 

Bu ilk defa değil ki

Kimselere inanmadım

Yalanlar söylemeye başladığım günden beri

Bu ilk defa


Körfez’e döndüm yüzümü bir zeybek gibi dimdik

Yalnızlıklardan ördüğüm duvarları yıkmak için

Sonsuza kadar



Bu-ilk-defa-değil-ki


 


Gripin Aşk Nerden Nereye Dinle


 


 




Gripin Aşk Nerden Nereye? Şarkısı ve Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder