18 Nisan 2013 Perşembe

Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum Şarkısı ve Sözleri

Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum Şarkısı dinle,Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum,Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum Şarkısı,Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum Şarkı Sözleri


Müzik piyasasının yakinen tanıdığı fakat pek göz önünde olmayan müzik kurdu Vedat Sakman‘dan çok güzel bir çalışm, Nazım Hikmet ran’ın dizeleriyle.


Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum Şarkı Sözü


Mavi aynasında suların:

boy verip görünmek istiyorum!

Denize dönmek istiyorum!


Gemiler gider aydın ufuklara gemiler gider!

Gergin beyaz yelkenleri doldurmaz keder.

Elbet ömrüm gemilerde bir gün olsun nöbete yeter.

Ve madem ki bir gün ölüm mukadder;

Ben sularda batan bir ışık gibi

sularda sönmek istiyorum!

Denize dönmek istiyorum!

Denize dönmek istiyorum!


Nazım Hikmet Ran


Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum Dinle




Vedat Sakman Denize Dönmek İstiyorum Şarkısı ve Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder