18 Mayıs 2013 Cumartesi

20 Mayıs İki dünya arasında 226. bölüm


Sitemize Destek olmak için Reklama 1 kere Tıklarsanız Sevinirim.




20 Mayıs İki dünya arasında 226. bölüm


İKİ DÜNYA ARASINDA 226. BÖLÜMDE GEÇEN DİYALOGLAR;


Selim : Babam benim ya anlatacak birşey yokki aslında çok sey vardı her gece nasıl söyliceğimi düşünüyordum ama artık sözler hükmünü yitirdi.


Osman amca : Benim iznimde senin söylediğin hiçbişey hükümsüz değildir oğlum bu gece oğlumun içini kemiren derdin ne olduğunu öğrenmeden o yatağa girmicem oğlum anlat oğlum herşeyi en baştan anlat
Selim : Ben suriyeden dönerken alinin ve sahra hanımın başı dertteydi onları kurtarmak için ve onları koruyabilmek için formaliteden bir evlilik yaptık ama bu evliliğin türkiyede geçerli olduğunu ikimizde aklımızdan geçirmedik
Osman amca : Nasıl yani siz sahra kızımla suriyeden geldiğinizden beri evlimisiniz gece gece benimle dalga geçme be oğlum olur mu öyle şey


İKİ DÜNYA ARASINDA 226. BÖLÜM
Selim : Anlat dedin anlatıyorum işte baba dahasıda var madem başla dedin sonuna kadar dinle . o zaman bu evliliği ali ve sahra hanımın hayatını kurtarmak için yapmıstım sonra zaman geçti hiç ummadığım tahmin etmediğim bişey oldu ben sahra hanıma karşı
Osman amca : Selim
Selim : İzin ver anlatıyım baba.Durumu aliye anlatalım rızasını alalım istedik sonra size açıklama yapıcaktık ama
Osman amca : Ama ali annesine silah çekicek kadar öfkelendi bu duruma


 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder