11 Mayıs 2013 Cumartesi

Ben Buralarda Yeniyim Oyuncuları Karakterleri Konusu Müzikleri Fragmanı



Ben Buralarda Yeniyim Dizi Oyuncuları Kimler


Ben Buralarda Yeniyim dizisi oyuncu kadrosu hakkında bilgiler vermeye çalışacağız. İlerleyen yazışarımızda Ben Buralarda Yeniyim jenerik müziği, Ben buralarda yeniyim dizisinde çalan şarkı ve Ben buralarda yeniyim dizi muziklerini dinlemeniz için sizlere sunacağız. Dizide çalan şarkıları indirmeniz için yayınlayamıyoruz.


Başarılı isimleri bir araya getirecek olan bu dizi Türkmax kanalı üzerinden izleyici ile buluşacak. Aşk Kırmızısı Eğreti Gelin, Sultan dizisi gibi projelerde adından söz ettiren ve Cem Özer’in eski eşi olan yeşil gözlü güzel oyuncu Nurgül Yeşilçay’ın başrollerinde oynayacağı ben buralarda yeniyim ne zaman başlıyor? sorusununda yanıtı çok yakında eklenecek.


nurgul-yesilcay


Ben Buralarda Yeniyim Konusu; Şu şekilde Sevgilisi Tolga Karaçelik‘in yönettiği Murat Gürvardar senaryosunu yazdığı yeni dizi kadrosunda başrol oynayacak olan Nurgül Yeşilçay’ın dizisi Türkmax kanalında yayınlanacak.


Nurgül Yeşilçay Altın Koza röportajı izle


Nurgül Yeşilçay Ben Buralarda Yeniyim dizisi için estetik operasyon geçirdi haberleri geldi. Bir psikolog kadının doğumdan sonra değişen evlilik hayatlarını konu alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder