15 Mayıs 2013 Çarşamba

Beni Affet Sezon Finali mi yapacak yoksa Bitecek mi?


Sitemize Destek olmak için Reklama 1 kere Tıklarsanız Sevinirim.




Beni-Affet-Resim


Beni Affet Sezon Finali mi yapacak yoksa Bitecek mi?


Sevilen dizi Beni Affet Sezon Finali mi yapacak yoksa Bitecek mi? sorusunu anket olarak sizler için hazırladık.


Bakalım izleyenler diziden memnun mu? Beni Affet 2013 de Sezon Finali mi yapmalı yoksa Bitecek mi? sorusunu Beni affet izleyicilerine soruyoruz. Sonuçlar dizi yapımcısına ulaştırılacaktır. Beni Affet Sezon Finali mi yapsın yoksa bitsin mi ?


Ankete katılanlar aşağı yorumlarını da yazabilir..


Beni Affet izleyenlerine anketimizi duyurabilirsiniz..


TEÅžEKKÃœRLER..


Beni Affet Sezon Finali mi yapacak yoksa Bitecek mi?






Beni Affet Final mi yapmalı sezon finali mi yapmalı?




View Results




Loading ... Loading ...



Bu konuyla ilgili görüşlerinizi aşağı yazabilirsiniz..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder