18 Mayıs 2013 Cumartesi

Beyaz Show 17 Mayıs Rafet El roman Ezo benimki kalbine sürgün düeti şarkısı


Sitemize Destek olmak için Reklama 1 kere Tıklarsanız Sevinirim.




Beyaz Show 17 Mayıs Rafet El roman Ezo benimki kalbine sürgün düeti şarkısı


306851_340583542735404_1200265699_n


 


 


Rafet El Roman ve yeni albümünde bu şarkıda onunla düet yapan yeni bir ses Ezo…


İşte Rafet El Roman ve Ezo’nun muhteşem düeti kalbine sürgün şarkısı sözleri;


Kimilerine göre lazım değil aşk,


Kimilerine göre hain,
Ama ben seni çok Ben seni çok sevdim,
Küçücük bir kalpten sana açılan,
Dünyalar kadar büyük bir ışık,
Ama ben seni çok Ben seni çok sevdim,
Derler ki unutmalı zamana bırakmalı,
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün,
Ama benimki aÅŸk deÄŸil sen gibi taÅŸ deÄŸil,
Benimki kalbine sürgün,
Derlerki unutmalı zamana bırakmalı,
Nasıl olsa sarılır yaralar bir gün,
Ama benimki aÅŸk deÄŸil sen gibi taÅŸ deÄŸil,
Benimki kalbine sürgün,


 



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder