17 Mayıs 2013 Cuma

Hepsi Benim Olsun Başvuru Formu Star TV


Sitemize Destek olmak için Reklama 1 kere Tıklarsanız Sevinirim.




Star TV yeni Yarışma Programı Hepsi Benim Olsun Başvuru Formu


Hayatının oyununu oynamaya hazır mısın? Rengini seç, şansına inan, ödülüne güven, ikna et ve kazan! Hepsi Benim Olsun Yakında Star’da! reklamları yapılmaya başlayan Hepsi Benim Olsun yarışma programı ile ilgili şu an için çok fazla ayrıntı yok. Yurt dışından uyarlandığı için şimdilik tanıtım için yurt dışı yarışmalarında ki görüntüler ekranlara yansıyor. Kolay para kazanma olarak görülen bu yarışma programlarının yine büyük ilgi göreceği aşikar. Star tv’nin yeni yarışma programını Hepsi Benim Olsun’a katılmak isteyenler için.. Başvuru Formu


Hepsi Benim Olsun BaÅŸvuru Formu Star Tv


Hepsi Benim Olsun BaÅŸvuru Formu‘na Üstteki linke tıklayarak ulaÅŸabilirsiniz.



star-tv-yeni-logo


Hepsi Benim Olsun BaÅŸvuru Formu




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder