3 Mayıs 2013 Cuma

Koray Candemir Kalan Giden Benim Şarkısı ve Sözleri

Koray Candemir Neden Ayrıldı?


2008 yılının son ayında Korya Candemir’in 14 yıldır birlikte müzik yaptıkları grupları Kargo’dan ayrıldığı haberi, Koray Candemir ve Serkan Çeliköz tarafından yapılan basın açıklamasıyla şu şekilde duyurulmuştu:


’Koray Candemir ve Serkan Çeliköz olarak, 1994 yılından beri üyesi oldugumuz Kargo Grubu’ndan ayrıldığımızı, dinleyicilerimize ve müzik sektörüne bildirmek isteriz.


1996 yılında Kargo’yla profesyonel müzik kariyerimize başladık. Bugüne kadar 6 stüdyo albümü, 1 best of albüm ve sayısız konser gerçekleştirdik. Bu zaman zarfında bize emeği geçen grup arkadaşlarımıza, çalıştığımız herkese ve takipçilerimize teşekkürü bir borç biliriz. Fikir ve vizyon farklılıkları nedeniyle kendimize yeni bir yol çizmeyi uygun gördük. Çok yakında ikili olarak üstünde heyecanla çalıştığımız yeni projemizde buluşmak üzere.


Geçen zamanın ardından güçlü ses Koray Candemir son çalışması ile müzik severlerin karşısına tekrar çıktı. Sanırım Kalan Giden Benim Şarkısı ilede tam not almayı başaracak …


Koray Candemir Kalan Giden Benim Şarkı Sözü


Bu Son Gündüz Bu Son Serin Gece,


Boğuk Ölümsüz Baktıkça Kendime,


Bu Söz Kalsın Bu Son Ses içimde,


Soğuk Ömürsüz Vardıkça Kendime,


Üzülmesin Onlar Hiç Kalan Giden Benim,


Zamansız En Çabuk Yanan Sönen Ateş Benim


Bugün Sonsuz Bu ilk Düşen Hece


Kırık Yarınsız Yek Perde Kendime


Bu Son Gündüz Bu Son Serin Gece


Boğuk Ölümsüz Baktıkça Kendime


Üzülmesin Onlar Hiç Kalan Giden Benim


Zamansız En Çabuk Yanan Sönen Ateş Benim



Koray-Candemir-Kalan-Giden-Benim


Koray Candemir Kalan Giden Benim





Koray Candemir Kalan Giden Benim Şarkısı ve Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder