9 Mayıs 2013 Perşembe

nutma Beni 1082.Bölüm Özeti


Sitemize Destek olmak için Reklamlara Tıklarsanız Sevinirim.




Unutma Beni dizisi Fox ekranlarının severek izlenilen dizilerinden biri. Uzun süredir ekranlarda olan dizinin1082.bölüm özeti dizi ekibi tarafından hazırlandı ve seyirciye sunuldu. Unutma Beni 1082.bölüm fragmanıhenüz çıkmadı ancak dizi ekibinin hazırlayıp sunduğu bu özet Unutma Beni 1082.bölümden tüyolar veriyor.Unutma Beni 1082.bölüm özeti dizi takipçilerine Unutma Beni 1082.bölümde neler olacak sorusunun cevabını veriyor.


Unutma Beni 1082.Bölüm Özet


Unutma Beni 1082.bölümü özetinde karakterler arasında geçen diyaloglar bizleri şaşırtacak. Hangi ikili arasında hararetli bir görüşme olacak. Kenan yeni evini özenle hazırlamış, Emine’ye gidecektir. Kenan evden çıkacakken eve gelen beklenmedik misafir kimdir ? Kenan Emine’yi evine getirir. Kenan onu neyle tehdit ederek evde zorla tutmayı planlamaktadır? Hikmet’in köye gittiği yalanı ortaya çıkar. Ev halkı Hikmet’in o geceyi Belkıs’la geçirdiğini öğrenecek midir ? Yeşim alttan alta Türker’i İlkay konusunda doldurmaya devam eder. Eve gelen mektubu kim yazmıştır ? Yeşim’in yeni oyunu nedir ? İlkay Gülten’i görmeye gider. İlkay’ın hangi sözleri Gülten’i çok rahatlatacaktır ?


10 Mayıs 2013 Unutma Beni Özeti (1082.Bölüm)


10 Mayıs 2013 Unutma Beni 1082.bölüm özeti sizlerleydi. Unutma Beni 1082.bölüm ile ilgili edindiğiniz tüyolar ve bilgiler varsa aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak bizlere yazabilirsiniz. Yine Unutma Beni 1082.bölüm özeti ile alakadar görüş ve düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz. Unutma Beni dizisinin yeni bölüm özetlerini Bilgileniyoruz.com’da Unutma Beni kategorisinde bulabilirsiniz.


beni unutma


 


Unutma Beni 1082.Bölüm Özeti konumuz hakkında yorum ve görüşlerinizi bekliyoruz,sizin değerli yorumlarınızı Unutma Beni editörümüz inceleyip 12 saat içerisinde onaylayacaktır..


 



    • Unutma Beni 1082.Bölüm Özet

    • ,Unutma Beni 1082.Bölüm Özeti

    • ,Unutma Beni 1082.Bölüm Özeti 10 Mayıs 2013

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder