7 Mayıs 2013 Salı

Özgün Tatil Şarkısı ve Sözleri

Sаdece dijital platformda уaуınlanan yepyenі Özgün şarkısı Tаtil, Onur Koç imzalı şarkının sözlerinde evlenme teklifi yenі kabul edilmiş birinin sevinсi ve hemen akabinde kısa bir süre içinde evlilik bunu devamında da balaуı tatiline uzanan hayalleri аnlаtılıyor.


Özgün Tatil Şarkı Sözü


Zorladı ama kırmadı


Taş yürek ama kıymadı


Bana kıymadı


Kıyamadı


Naza çekip beni yormadı


El ağzına sakız yapmadı


Kıymadı


Bana kıyamadı


Bana bugün bayram


Bir daha sorsam baştan duysam


Dur dur ya da tamam sen söyle


Tam tur hem de büyükten böyle


Bir düğün o da felekten şöyle


Oo sonra tatile gidicez


Dur dur ya da tamam sen söyle


Tam tur hem de büyükten böyle


Bir düğün o da felekten şöyle


Oo sonra tatile gidicez


Zorladı ama kırmadı


Taş yürek ama kıymadı


Bana kıymadı


Kıyamadı


Naza çekip beni yormadı


El ağzına sakız yapmadı


Kıymadı


Bana kıyamadı


www.eneger.com


Bana bugün bayram


Bir daha sorsam baştan duysam


Dur dur ya da tamam sen söyle


Tam tur hem de büyükten böyle


Bir düğün o da felekten şöyle


Oo sonra tatile gidicez


Dur dur ya da tamam sen söyle


Tam tur hem de büyükten böyle


Bir düğün o da felekten şöyle


Oo sonra tatile gidicez


Gel gel hadi tamam seç söyle


Tek taş hem de büyükten böyle


Bir düğün o da felekten şöyle


Oo sonra tatile gidicez


Dur dur ya da tamam sen söyle


Tam tur hem de büyükten böyle


Bir düğün o da felekten şöyle


Oo sonra tatile gidicez





Özgün Tatil Şarkısı ve Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder