10 Mayıs 2013 Cuma

Şebnem Ferah Utangaç Şarkı Sözleri 2013 Yeni Albüm


Sitemize Destek olmak için Reklamlara Tıklarsanız Sevinirim.




Od albümüyle yeni yine yeniden süper bir Şebnem Ferah çıkıyor karşımıza, rock kadın sanatçı deyince nedense hemen aklıma Şebenm Ferah geliyor aklıma. 2013 Od albümüyle yine süper parçalar yapmış Şebnem Ferah, onlardan biri de Utangaç şarkısı. Yazımızın devamında Şebnem Ferah Utangaç şarkı sözleriin ve şarkısını bulabilirsiniz.


Şebenm Ferah Utangaç Şarkı Sözleri


Şebnem-Ferah-OD-Albümü


Nasıl oluyor da bir sana söyleyemiyorum


Tüm dünayaya söylediklerimi söylediklerimi


Bir sana söyleyemiyorum


Nasıl oluyor da bir sana anlatamıyorum


Şarkılarda anlattıklarımı anlattıklarımı


Bir sana anlatamıyorum


Söyle nasıl oluyor


Hep böyle utangaç


Söyle nasıl oluyor


Hep Böyle utanmak


Yıldızlar kayıyor saçlarım altında


Sonra sönüyor


Durgun susuz ve aç


Hem utanmaz hem utangaç


Hem utanmaz hem utangaç


Nasıl oluyorda yanında ben olamıyorum


Bir yabancıya en yakın olurken


Yanında ben olamıyorum


Nasıl oluyor da ilk önce


Binlerce insana çığlıklarla


Seni sevdiğimi


İlk önce sana söyleyemiyorum


Söyle nasıl oluyor


Hep böyle utangaç…


Şebnem Ferah Utangaç Şarkısı Dinle 2013





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder