4 Ağustos 2013 Pazar

Denizlik uzatma profili (Kaliteli ve Uygun fiyata)

Denizlik uzatma profili (Kaliteli ve Uygun fiyata) Tanımı


Tek profil sistemleri olarak sizlere en kaliteli ve en uygun fiyata denizlik uzatma profili‘ni sizlere sunuyoruz.

Isı yalıtım uygulamaları sonrasında yalıtım kalınlığına da bağlı olarak pencere denizlikleri kısalabilir ya da tamamen gömülü kalabilir. PVC esaslı bu profiller yardımı ile yalıtıma zarar vermeden denizlikler uzatılabilir.


MDUP03 - 3-4 cm’lik ısı yalıtım levhası için denizlik uzatma profili
MDUP05 - 5-6 cm’lik ısı yalıtım levhası için denizlik uzatma profili
MDUP08 - 7-8 cm’lik ısı yalıtım levhası için denizlik uzatma profili
MDUP10 - 9-10 cm’lik ısı yalıtım levhası için denizlik uzatma profili




Denizlik uzatma profili (Kaliteli ve Uygun fiyata)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder