3 Ekim 2013 Perşembe

Ben de Özledim Dizisi Tanıtım Teaserı

Bildiğiniz üzere, TRT 1′de yayınlanan ve milyonların izlediği Leyla ile Mecnun dizisi  Gezi Parkı Olayları’na destek verdiği gerekçesiyle kanal tarafından sonlandırılmıştı. Ancak geniş bir izleyici kitlesine sahip olan Leyla ile Mecnun’un bitmesi, dizi oyuncularını ve takipçilerini derinden üzdü. Böyle bir oyuncu kadrosuna ve milyonlarca izleyiciye sahip bir dizinin sona ermesi televizyon dünyası için büyük kayıp olacaktı. Bunu düşünen yapımcı şirket, Leyla ile Mecnun’un oyuncu kadrosuyla yeni bir dizi çekmeye karar verdi. Yeni dizinin adı Ben de Özledim! Leyla ile Mecnun’u takip edenler, dizide sık sık Ferdi Tayfur şarkılarının çaldığını çok iyi bilir. Yine bir Ferdi Tayfur şarkısı olan Ben de Özledim‘in yeni diziye adını vermesi oldukça anlamlı oldu. Ben de Özledim dizisinin çekimleri devam ediyor. Çok yakında Star TV ekranlarında yayınlanmaya başlayacak olan Eflatun Film imzalı Ben de Özledim‘in tanıtım teaserı geçtiğimiz günlerde, video paylaşım sitesi Youtube‘da yayınlandı. Ben de Özledim dizisinin teaserını izlemek için haberin devamına göz atabilirsiniz.


Ben de Özledim Dizisi Teaser


Ben de Özledim Dizisi Teaser


Ben de Özledim Dizisi Tanıtım Teaserı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder