28 Şubat 2013 Perşembe

2013 Güşen Beni Durdursan mı? Albüm Şarkıları


Sitemi e Destek İçin Reklamlara Tıklarsanı Sevinirim.



2013 Güşen Beni Durdursan mı Tüm Albüm Şarkıları


Yatca Kalkca Ordayım Gülşen 2013


90′lı yıllarda hisset beni isimli parçası ile bi anda mü ik listelerinde baş sıraya oturan esrarengi kı Gülşen 2013 Beni Durdursanmı Albümü ile marjınal tar ıyla hayranlarına yeni bir albüm sundu. 2013 Gülşen Full Albüm şarkılarını listemi in devamında sırasıyla bulambilirsini . Gülşen Bu albilinde 10 adet parça yaptı.Yakın çevreni de bulunan tüm mü ik marketlerden Gülşen 2013 Full albümünü temin edebilirsini .


01. Gülşen Yatca Kalkca Ordayım


02. Gülşen Kardan Adam


03. Gülşen Saklandım İ lerinde


04. Gülşen Kendine Müslüman


05. Gülşen Yalanlar Çok Gü el


06.Gülşen Irgalama Beni…


07. Gülşen Aşk Cinayet Sever


08. Gülşen Acısı Bile Bal


09. Gülşen Seyre Dursun Aşk (Akustik)


10. Gülşen Ne Düşünürsen O Olur


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder