28 Şubat 2013 Perşembe

Gülşen ‘Gülşen Kardan Adam’ Şarkısı ve Sözleri Dinle


Sitemi e Destek İçin Reklamlara Tıklarsanı Sevinirim.



Gülşen ‘Gülşen Kardan Adam’ adlı 2013 yılı yeni albümünün çıkış parçası Gülşen Kardan Adam şarkısı daha albüm çıkmadan radyolarda çok çalınmaya başlandı. Gülşen’in 2013 yılı yeni albümden Gülşen Kardan Adam‘nin şarkı sö lerini bulabilir, Gülşen Kardan Adam Şarkısını ya ımı ın devamında dinleyebilirsini


Gülşen Irgalama Beni


Gülşen Kardan Adam Şarkı Sö leri


Sen Bana Akıl Ver Allah’ ım Bende Esamesi Yok


Doğru Olabilir Mi Gördüklerim Bi Malumatım Yok


Geliyorum Demedin Her Ka a Gibi Ani


Hasar Büyük Kalbim Gidiyor Elden Aşığım Yani


U un Boyundan Mı Serin Suyundan Mı


amansı Olmak Mı Seni Sen Yapıyor


aten Aşk Ne aman Doğru aman Kollar Hiç Bir aman


Dağ Gibi Duranı isteme Ah Sever Kalp Kardan Adam


Www.SarkiSo lerim.Org Şarkı Sö leri


O Erir Üstüme Erisin Ben Çoktan Sırılsıklam


Olmuşum, Ölmüşüm Bİtmişim Budur Aşkta En Ca ip Olan


Aten Aşk Ne aman Doğru aman Kollar Hiç Bi aman


Dağ Gibi Duranı isteme Ah Sever Kalp Kardan Adam


O Erir Üstüme Erisin Ben Çoktan Sırılsıklam


Olmuşum, Ölmüşüm Bİtmişim Kudur Aşkta En Ca ip Olan


2013 Gülşen Kardan Adam Dinle



 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder