15 Mayıs 2013 Çarşamba

Seksenler Aşk Benim Neyime Şarkısı Sözleri 14.05.2013


Sitemize Destek olmak için Reklama 1 kere Tıklarsanız Sevinirim.




TRT 1′in sevilerek izlenen dönem dizisi Seksenler 14 Mayıs 2013 Salı akşamı yeni bölümü ile ekranlara geldi. Geçtiğimiz haftaki bölümde Almanya’ya çalışmaya ve Gülden’e olan aşkını unutmaya giden Ahmet, 2 günlüğüne Türkiye’ye döner. Ahmet’in Türkiye’ye geldiğinde Gülden’in evlilik hazırlığı içinde olduğunu öğrenmesi oldukça duygusal anların yaşanmasına neden olur. Seksenler’in 14.05.2013 akşamı yayınlanan bölümünde Aşk Benim Neyime adlı şarkı çaldı. Burcu Güven’in seslendirdiği Aşk Benim Neyime şarkısının sözlerini yazımızın devamında bulabilir, şarkıyı tekrar dinleyebilirsiniz.


Seksenler Aşk Benim Neyime Şarkı Sözleri


ah yine hasret yağdı üstüme


sevdan kor oldu düştü gönlüme


bunca gün geçti de gelmedi yine


çok zormuş çekmek böyle bir çile


vay vay vay vay benim halime,


aÅŸk benim neyime


vur gönül teline


yangınım olsun…


vay benim halime


aÅŸk benim neyime


vur gönül teline


yangınım olsun



seksenler büklüm büklüm


Seksenler – Aşk Benim Neyime Şarkı Sözleri 14.05.2013



Seksenler Aşk Benim Neyime Şarkısı Dinle





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder