1 Mart 2013 Cuma

2013 Karşılıksız Özel Burs Veren Kurum Kuruluş Vakıflar


Sitemi e Destek İçin Reklamlara Tıklarsanı Sevinirim.



2013 Geri ödemesi Ö el Burs Başvuruları, koşulları, 2013 Ö el Burs Veren Vakıflar, Üniversite Öğrencilerine Burs Veren Kurumlar, Hangi Kurumlar Burs Veriyor? Öğrencilere Burs veren kişiler. Değerli Bilgileniyoru .com takipçileri si lerin eğitim masraflarını ı karşılıksı olarak karlışamak ve eğitimini e katkıda bulunmak isteyen kurum, kişi, vakıf ve şirketlerle ilgili dev bir liste ha ırladık. İletişim bilgileri aracılıyla kendilerine ulaşabilir ve ayrıntılı bilgi edinebilirsini . Başarıla bol şanslar.


 


TOPLUM GÖNÜLLÜLERİ VAKFI


Tel: (0216) 321 89 88


İSTANBUL SANAYİ ODASI VAKFI


Tel: (0212) 293 54 18


İSTANBUL TİCARET ODASI


Tel: (0212) 455 60 52


İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ


21.YÜ YIL Eğitim ve Kültür Vakfı (YEKÜV) BURS PROGRAMI


21.Yü yıl Anadolu Vakfı Mahmutbey Yolu cad.No:53 Şirinevler Tel:2126543769


A.Nihat Gökyiğit Eğitim Sağ. Kültürtür.San. Vakfı Tekfen Sitesi 80600 Etiler


A.R.Çarmıklı Eğitim Ve Kültür.Vakfı Cumhuriyet cad.Seyhan apt.No:12/5 Elmadağ Tel: 2122320500


Adres: Abdülkadir Eriş Eğitim Ve Sos.Y Vakfı Cumhuriyet cad. No:27 K:4 Taksim


Abdurrahman Bilimli Eğitim Kültürtür. Sağ. Sos. Vakfı Davutpaşa cad.Yıldı sok. No:3 Topkapı


Adem Çelik Beykent Eğitim Vakfı Gürpınar E-5 ayrımı Beylikdü ü Tel: 2128721125


Akkanat Eğitim ve Sağlık Vakfı Bursu


Adres : Evren Oto Sanayi Sitesi Yanyol 2.Kısım No:6 İstanbul / İSTANBUL


Telefon : 0 212 622 41 00


ALARKI EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI


1- Üniversite Bursları


A- Dr. Ü eyir GARİH Bursu


İ.T.Ü. Makina Mühendisliği Bölümü son sınıf veya lisans üstü öğrenim gören 4 öğrenci,


B- Alarko Eğitim – Kültür Vakfı(ALEV) Bursu


Üniversiteler ba ında bölümler;


İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ (İ.T.Ü.)


Makina Mühendisliği Bölümü,


İşletme veya Endüstri Mühendisliği Bölümü,


Bilgisayar Mühendisliği Bölümü,


İnşaat Mühendisliği Bölümü,


ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ (O.D.T.Ü.)


Makina Mühendisliği Bölümü,


Endüstri Mühendisliği Bölümü,


Bilgisayar Mühendisliği Bölümü,


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü,


BOĞA İÇİ ÜNİVERSİTESİ (B.Ü.)


Makina Mühendisliği Bölümü,


Endüstri Mühendisliği Bölümü,


Bilgisayar Mühendisliği Bölümü,


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü,


İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ (İ.Ü)


İşletme Fakültesi,


ANKARA ÜNİVERSİTESİ (A.Ü)


Siyasal Bilgiler Fakültesi İşletme Bölümü,


GALATASARAY ÜNİVERSİTESİ (G.S.Ü)


Bilgisayar Mühendisliği Bölümü,


Endüstri Mühendisliği Bölümü


ANTALYA ÇAĞDAŞ EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI


YURT İÇİ BURS YÖNETMELİĞİ GENEL HATLARI


ASIM KOCABIYIK KÜLTÜR EĞİTİM VAKFI


İl: Istanbul


Telefon: (212) 251 34 10


Email: info@akkev.org.tr


Adres: Meclisi Mebusan Cad. No:103 Salıpa arı / Istanbul


BAHÇEŞEHİR UĞUR EĞİTİM VAKFI


Bahçeşehir Uğur Eğitim Vakfı


İl: Istanbul


Telefon: (212) 236 50 90


Email: no demir@bahcesehir.edu.tr


Adres: Bahçeşehir Koleji Bahçesehir / Istanbul


Tür: Ö el


ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERNEĞİ


DR. ALİ MÜMTA GÜRSOY VAKFI


İl: Istanbul


Telefon: (216) 348 75 40


Adres: Kırtasiyeci Sok. Ekşioğlu İşhanı No:11 K:2 D:48 Kadıköy / Istanbul


Tür: Ö el


ENSAR VAKFI


FEV İ AKKAYA VAKFI


FEY İYE MEKTEPLERİ VAKFI


GALATASARAY EĞİTİM VAKFI


İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BURSU


İ ET BAYSAL VAKFI


İ ET BAYSAL VAKFINDAN BURS ALABİLME ŞARTLARI


KİBAR EĞİTİM ve SOSYAL YARDIM VAKFI


Detaylı bilgi www.kibarholding.com.tr


RUMELİ EĞİTİM VAKFI


ŞAHİNLER VAKFI BURSU


TADEV


(232) 239 55 11 telefon numarası.


YUMLU EĞİTİM KÜLTÜR ve BİLİM ARAŞTIRMA VAKFI


Yurtiçi Bursları


Yurtdışı Bursları


Afetlere Ö el Burslar


Engelli Bursları


Ö el Burslar


Üçüncü Şahıs Bursları


Yurtiçi Bursları


Yurtiçi bursları kendi içerisinde;


Lisans Eğitim Bursları ve


Yüksek Lisans ve Doktora Bursları


Afetlere Ö el Burslar


Engelli Bursları


Ö el BurslaR


Üçüncü Şahıs Burslar


ÖNDER


Başvuru: www.onder.org.tr


ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI


Telefon: 222 236 03 60


TÜRKİYE DİYANET VAKFI


Telefon: 312 – 417 12 35


İSTANBUL TİCARET BORSASI VAKFI


TÜRK DİL KURUMU


KI ILAY GENÇLİK MÜDÜRLÜĞÜ


0312 430 23 00


SAĞLIK EĞİTİM VAKFI


0212 512 18 78


SEMA YA AR GENÇLİK VAKFI


www.semaya ar.org.tr


0312 440 16 16


TOPLUM GÖNÜLLÜLERİ VAKFI


www.tog.org.tr / 0216 321 89 88


YAŞAR EĞİTİM KÜLTÜR VAKFI


www.yasar.com.tr/vakif / 0232 482 22 00


Aliye Şevket Po cu Eğitim Öğrt Vakfı Paşa Limanı cad. 64/1 Ku guncuk Üsküdar Tel: 2164922031


Bi im Anadolu Eğitim ve KültürVakfı Bulgurlu Mescit Sok. No:7/1 Üsküdar Tel:2163489653


İSTANBUL TİCARET ODASI BURSLARI


ÇORLU TİCARET VE SANAYİ ODASI BURSU


MEHMET ORLU VAKIF BURSU


Burs Verilen Üniversiteler


Akdeni Üniversitesi


Atatürk Üniversitesi


Anadolu Üniversitesi


Ankara Üniversitesi


Boğa içi Üniversitesi


Celal Bayar Üniversitesi


Çukurova Üniversitesi


Dicle Üniversitesi


Doku Eylül Üniversitesi


Ege Üniversitesi


Fırat Üniversitesi


Ga i Üniversitesi


Hacettepe Üniversitesi


İnönü Üniversitesi


İstanbul Üniversitesi


İstanbul Teknik Üniversitesi


Karadeni Teknik Üniversitesi


Marmara Üniversitesi


Mimarsinan Üniversitesi


Orta Doğu Teknik Üniversitesi


Pamukkale Üniversitesi


Trakya Üniversitesi


Uludağ Üniversitesi


Yü üncü Yıl Üniversitesi


Yıldı Teknik Üniversitesi


Üniversite burs başvuruları ilgili üniversitelerin burs ofislerinden yapılmaktadır.


BİRLİK VAKFI


Yeniçeriler Cad. No: 13 Çemberlitaş Fatih / İSTANBUL Telefon :0(212) 516 41 27 0 (212) 516 41 28 Faks :0 (212) 516 41 29 E-Posta :İnfo@birlikvakfi.org.tr


HÜDAYİ VAKFI


İLİM YAYMA CEMİYETİ


BEREKET VAKFI


ŞAMİL EĞİTİM VE KÜLTÜR VAKFI


Bahariye Cad. No: 71 iraat Bankası Üst Katı Yeginer Pasajı A Blok Daire: 37 Kadıköy, İstanbul,


KAFKAS VAKFI


Başvuru adresi: Kafkas Kültür ve Eğitim Vakfı


Bulgurlu, Karlıdere Cd. No: 61, Üsküdar – İSTANBUL


Tel : 0 216 481 06 77 Fax : 0 212 335 72 17


E-mail : bilgi@kafkas.org.tr


ÇAMLICA KÜLTÜR VE YARDIM VAKFI


TUBİTAK BURSU


http://www.tubitak.gov.tr/


TEKFEN VAKFI BURSU


CAFER SADIK ABALIOĞLU BURSU


İstanbul Üni.


Hacettepe Üni.


ODTÜ


İTÜ


Boğa içi Üni.


Ege Üni.


Ankara Üni.


Yıldı Teknik Üni.


Marmara Üni.


9 Eylül Üni.


Katü


Pamukkale Üniversitesi


Adres: Çamlık Cad. Apt no:9, 2. ve 3. kat Deni li, Kınıklı


Telefon: 0 258 213 43 00


IC İBRAHİÇ ÇEÇEN VAKFI BURSU


www.icvakfi.org


ELGİNKAN VAKFI


Tel: (0362) 457 62 88


1884 VAKFI BURSU


VEHBİ KOÇ BURSU


SABANCI VAKFI


TÜRK PETROL VAKFI


Muallim Naci Cad. No: 43 Ortaköy Mh. Beşiktaş, İstanbul,


TÜRKİYE MİLLİ KÜLTÜR VAKFI


Feshane Caddesi,Kı ıldeğirmen Sokak No:1 Eyüp 34060 İSTANBUL Tel : +90(212) 417 64 78 – 79 – 80 Faks :+90(212)417 61 85 e-posta : tmkv ttmail.com bilgi tmkv.org.tr


Eğer Burs vermek isteyen şirket yada kurumsanı bilgilerini i yorum bölümünden eklediğini de ücretsi olarak yayınlanır. Burs Veren kurum , Burs Veren Kuruluş, Burs Veren Vakıflar ve iletişim bilgileri adlı konumu la ilgili aklını a takılan soruları yorum bölümünden paylaşabilirsini .


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder