5 Mart 2013 Salı

Karadayı Baba bugün hava ne bulanıktır Yüreğim başı yanıktır Dinle Şarkı Sözleri

04.04.2013 tarihinde yayınlanan “Karadayı” di isinde beklenen oldu. Mahir, babasına kavuştu. Baba ve oğlun kavuşma anında çalan türkü Baba bugün hava ne bulanıktır türküsünü si ler için yayınlamak istedik.


Karadayı 4 mart 2013 çalan türkü dinle, Katadayı son bölümde çalan şarkıyı kim söylüyor. Karadayı di isi 21. bölümde hapisten çıkınça çakan türküyü kim söylüyor.


Baba bugün hava ne bulanıktır


Yüreğim başı yanıktır


Dokunmayın ahumşular


Arkadaşıma ya ıktır


Hey, dağlar hey


Hey yollar hey


Sana gelmek istiyorum


Kovma beni dergâhından


Gelip görmek istiyorum


Kovma beni yar kapından


Vurma canan yaralıyam


Ben bir bahtı karalıyam


Dost elinden yaralıyam


Dileğimi eyle kabul


Gel derdime bir çare bul


Sen canansın ben de bir kul


Kovma beni yar kapından


Vurma canan yaralıyam


Ben bir bahtı karalıyam


Dost elinden yaralıyam



Arkadaşıma ya ıktır, Dost elinden yaralıyam, Sana gelmek istiyorum, Vurma canan yaralıyam



Karadayı Baba bugün hava ne bulanıktır Yüreğim başı yanıktır Dinle Şarkı Sö leri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder