3 Mart 2013 Pazar

Lezzeti İçinde Saklı Kahvaltı Pidesi Tarifi Melek Baykal

Kahvaltıda ne yiyelim diye düşünmenize gerek kalmayacak bir tarif paylaşıyorum. Star tv ekranlarında gündüz kuşağı programlarından Melek Baykal’ın sunduğu ‘Melek’ programında kahvaltıda yiyebileceğiniz lezzetli ve farklı bir Lezzeti İçinde Saklı Kahvaltı Pidesi Tarifi verildi. Lezzeti İçinde Saklı Kahvaltı Pidesini bugün denedim ve sizlerle paylaşmak istedim çünkü aldığım sonuç muhteşemdi. Kahvaltıda her gün tükettiğimiz gıdaların bir araya gelince bu kadar enfes bir tat çıkabileceğini hiç ummazdım. Mutlaka denemenizi tavsiye edeceğim bir kahvaltılık. Kahvaltıda bugün ne yapabilirimsorusunun cevabı Lezzeti İçinde Saklı Kahvaltı Pidesi Tarifini yazımda paylaşıyorum. Kalorisi az bir kahvaltılık tarifi. Şimdiden afiyet olsun.

417623 534941786546834 326717735 n

Lezzeti İçinde Saklı Kahvaltı Pidesi

Malzemeler

- 2 Adet lavaş
- 2 adet domates
- 100 gr. kaşar peyniri
- 50 gr. yumuşak yağlı beyaz peynir (EZİNE)
- 50 gr. dil peyniri
- 50 gr. lor peyniri
- 1 adet yumurta
- 1 tutam fesleğen
- Karabiber
- 1 adet yeşil biber
- 1 yemek kaşığı tereyağı
- Zeytinyağı
- 1 kase minik roka ya da taze yeşilliklerben maydanoz kullandım.

Lezzeti İçinde Saklı Kahvaltı Pidesi Yapılışı

Domateslerin kabuklarını soyup çekirdeklerini çıkardıktan sonra küp küp doğrayın lavaş büyüklüğünde bir tavaya çok az zeytinyağı sürün ve lavaşı koyun lavaşın üzerine rendelenmiş peynirleri serpin peynirlerin üzerine domatesi ve ince doğranmış naneyi ekleyin onlarında üzerine çırpılmış yumurtayı kaşık yardımı ile yaydırın ve kalan diğer lavaşı üzerine kapatın orta sıcaklıkta bir ocağın üzerinde pişirmeye bırakın alt yüzü kızarınca pideyi ters yüz edin diğer kısmını da kızartın ağırlığı kaldırın pideyi yağlı kağıt üzerinde pizza gibi dilimleyerek yanında ya da üzerinde roka ile servis edin.

 

 


Lezzeti İçinde Saklı Kahvaltı Pidesi Tarifi Melek Baykal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder